How-to-swyf

Volgens Thuiswinkel Markt Monitor zal de online consumentenbestedingen dit jaar stijgen naar 9 miljard euro. Het aantal webwinkels groeien heel snel door en de markt wordt steeds volwassener. Er komen steeds meer andere manieren om online te shoppen. Deze nieuwe generatie bestaat niet meer uit de ‘standaard’ webwinkels. Je kan hierbij denken aan social commerce en mobile commerce. Mensen praten tegenwoordig veel over de F-commers. Je kunt hiermee virtueel shoppen met je vrienden.

Shop with your friends

Deze vorm van shoppen biedt de mogelijkheid aan de consument om live online te shoppen met zijn of haar vrienden van Twitter en Facebook. Gebruikers van de bekende social media sites kunnen via de combrowsing technonologie van ShopWithYourFriends vrienden uitnodigen via Facebook, Twitter of simpelweg via een email.  De doel van ShopWithYourFriends is voornamelijk dat gebruikers op een eenvoudige en vooral snelle manier advies en inspiratie krijgen van vrienden. Hierdoor zijn ze in staat om de juiste beslissingen te maken voordat ze online een product aanschaffen. Gebruikers kunnen via de zogenaamde ‘lookbooks’ diverse modestukken met elkaar combineren om de perfecte match te vinden. Dit kan natuurlijk weer gedeeld worden met vrienden van social networks.

ShopWithYourFriends zelf verkoopt geen producten van de diverse webwinkels die aangesloten zijn bij het concept. Het biedt puur de mogelijkheid om producten te combineren, te delen en advies te krijgen van vrienden. Als je je perfecte match hebt gevonden kun je vervolgens doorverwezen worden naar de webwinkel die het desbetreffende product aanbiedt. Winkels als Zalando, Wehkamp en Bijenkorf maken gebruik van deze F-commerce.

Webdesign Rotterdam stelt ook samen met u een social marketing strategie samen.

Recent projects
kansvoedingsadvies
visionary-style
lesenz-portfolio
Mondzorg Fascinatio
iczcura
Bel mij terug